ایمپلنت کره ای چیست

امروزه برند های مختلفی در زمینه ایمپلنت دندان وجود دارد. این برند ها از لحاظ متفاوتی از قبیل هزینه ، کیفیت ، کشور سازنده با یکدیگر اختلاف دارند و برای هر بیمار این انتخاب بسته به شرایط هر نفر می تواند تفاوت داشته باشد. ایمپلنت هایی که در کشورمان بیشتر مورد استفاده هستند ، ایمپلنت های کره ای ، اروپایی و آمریکایی هستند. اینکه ایمپلنت اروپایی باشد لزوماً به این معنا نیست که کیفیت بهتری نسبت به ایمپلنت کره ای دارد. زیرا هر کدام از این شاخه ها شامل چندین شرکت و برند مختلف در زمینه ایمپلنت هستند که همان ها هم از لحاظ قیمت و کیفیت با هم فرق دارند. مثلاً کیفیت و قیمت ایمپلنت کره ای Cmi با کیفیت و قیمت ایمپلنت کره ای SewonMedix تفاوت دارد. از این رو اگر پیش از انجام عمل از کیفیت و هزینه برند مورد نظر اطلاع داشته باشید ، می تواند بسیار به انتخاب بهتر و دقیق تر شما کمک کند

برندهای ایمپلنت کره ای

امروزه کشور های بسیار زیادی به تولید ایمپلنت دندانی می پردازند و یکی از کشور های فعال در ایمپلنت دندان کشوره کره جنوبی می باشد. این کشور دارای برند و کارخانه های متفاوت تولید ایمپلنت می باشد که هر کدام دارای کیفیت و تکنولوژی مخصوص به خود می باشد. باید دقت داشته باشید که تمامی برند های ایمپلنت های کره ای خوب نیستند و حتما باید از برند های معتبر آن ها استفاده کنید.
ایمپلنت کره ای cmi
ایمپلنت کره ای دنتیس( Dentis )
ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم
ایمپلنت برند Dentium
ایمپلنت کره ای مگاژن (Megagen )
ایمپلنت برند دیو ( DIO )
ایمپلنت برند Neo Biotech
ایمپلنت یوفیت
ایمپلنت SewonMedix
ایمپلنت cis
ایمپلنت کره ای OSSTEM

برترین برندهای ایمپلنت کره ای

به طور کلی تمامی برند های ایمپلنتی که در بخش انواع برند ایمپلنت کره ای مطرح کردیم دارای کیفیت و هزینه مناسبی هستند. اما در بین ایمپلنت های کره ای سه برند ایمپلنت زیر دارای کیفیت بیشتری نسبت به سایر هستند و می توان به عنوان بهترین برند ایمپلنت های کره ای از مگاژن ،بایوتم و اوستم نام برد . انتخاب بهترین نوع ایمپلنت کره ای را باید از چندین وجه مختلف بررسی کرد. زیرا ملاک های انتخاب و ایمپلنت برای هر شخصی فرق دارد. ممکن است کسی هزینه برایش در اولویت باشد و شخص دیگری کیفیت و چندین و چند ملاک دیگر که می تواند بسته به انتخاب های هر کس متفاوت باشد. بهترین راه برای تشخیص برند ایمپلنت مدنظر ، مشاوره و بحث با متخصص دندان است. متخصص با در نظر گرفتن مهارت های خود و اولویت های شما در بین گزینه های موجود بهترین نوع ایمپلنت را معرفی می کند.

مزایای ایمپلنت کره ای چیست ؟

مهم ترین علت محبوب این نوع برندها ، فراوانی در بازار ایران و قیمت ایمپلنت کره ای به صرفه آن ها است که به نسبت ایمپلنت های اروپایی از هزینه کمتری برخوردار است و بسیاری از افراد این ایمپلنت ها را نسبت به بودجه خود انتخاب میکنند.

معایب ایمپلنت کره ای چیست؟

ایمپلنت های کره ای کیفیت پایین تری نسبت به برخی ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی دارا هستند. البته لازم به ذکر است برخی از برند های ایمپلنت کره ای کیفیت بسیار بالایی دارند و با ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی قابل رقابت هستند.

طول عمر ایمپلنت های کره ای چقدر است ؟

طول عمر ایمپلنت های کره ای به نسبت نوع برند ، کیفیت و قیمت دارای دوام متفاوتی می باشند. همانطورکه در جدول بالا مشاهده می کنید ، بیشتر ایمپلنت های کره ای دارای ضمانت هستند و کیفیت آنها تضمین شده می باشد. درست است که ایمپلنت های کره ای ممکن است از لحاظ دوام با ایمپلنت های سوئیسی یا آمریکایی قابل مقایسه نباشد ، اما به نسبت قیمت آن دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد.

آیکون png
جهت مشاوره و طرح درمان بیماری های دهان و دندان با ما در ارتباط باشید .

دکتر سید محمد عرب فراشاهی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت (پریودنتیست)

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پست های مرتبط